Στη σημερινή εποχή, που κάθε influencer έχει και τη δική του skincare σειρά, ίσως νομίζαμε ότι τα είχαμε δει όλα. Μέχρι που ήρθε η Shay Mitchell, γνωστή από το Pretty Little Liars, να μας αποδείξει πως όχι, υπάρχει πάντα «ακόμα ένα βήμα» πιο πέρα.

IG shaymitchell
Η ηθοποιός μόλις λάνσαρε τη νέα της μάρκα Rini, μια σειρά προϊόντων περιποίησης προσώπου για… παιδιά από 3 ετών και πάνω. Ναι, σωστά διάβασες. Όχι για teens, όχι για tweens, για νήπια.

IG shaymitchell
Από το face paint στο face mask
Όπως εξήγησε η ίδια, η ιδέα γεννήθηκε όταν δεν μπορούσε να βρει «κατάλληλο προϊόν» για να αφαιρέσει το face painting από το πρόσωπο της κόρης της μετά από παιδικό πάρτι. Έτσι, μαζί με τους συνεργάτες της, αποφάσισε να δημιουργήσει μια “K-beauty inspired” σειρά με sheet masks: Hydrating Mask, After Sun Mask και Everyday Mask, με τιμές γύρω στα 6 δολάρια.

IG shaymitchell
Σύμφωνα με τη Mitchell, η Rini θέλει να «νουθετήσει από νωρίς υγιείς συνήθειες περιποίησης». Κάποιοι όμως έχουν διαφορετική άποψη για το τι σημαίνει “υγιές”.
«Αντι-aging για νηπιαγωγείο; Σοβαρά τώρα;»
Μόλις ανακοινώθηκε το brand, τα social media πήραν φωτιά. Χιλιάδες χρήστες έσπευσαν να σχολιάσουν πως το να πουλάς skincare σε παιδιά είναι “δυστοπικό”, “ανησυχητικό” και για πολλούς απλώς γελοίο. Και κατά τη γνώμη μας λίγα της έσουραν...

IG shaymitchell
Κάποιο από τα viral σχόλια έλεγε χαρακτηριστικά:
“Πουλάμε μάσκα προσώπου για να χαλαρώσει το παιδί μετά το… διάλειμμα;”
Άλλος έγραψε:
“Ζούμε στο τελικό level του καπιταλισμού, όπου το αψεγάδιαστο παιδικό δέρμα θεωρείται ‘ανεκμετάλλευτη αγορά’.”

IG shaymitchell
Όταν το self-care γίνεται marketing
Η Rini αυτοχαρακτηρίζεται “consciously crafted” — δηλαδή «συνειδητά δημιουργημένη» — και υπόσχεται ήπιες συνθέσεις. Όμως πολλοί θεωρούν πως το μήνυμα της μάρκας είναι πιο επικίνδυνο απ’ ό,τι ακούγεται: ότι τα παιδιά πρέπει από τόσο μικρά να «φροντίζουν» την επιδερμίδα τους, σαν να υπάρχει κάτι λάθος με αυτήν εξαρχής.

IG shaymitchell
Και κάπου εδώ, έρχεται το μεγάλο ερώτημα: Πότε το “self-care” γίνεται απλώς άλλο ένα εργαλείο πώλησης;
Γιατί αν το 2025 το skincare ξεκινά στα 3, φοβόμαστε να φανταστούμε τι θα λανσαριστεί το 2030.