Πασίγνωστη σταρ έβγαλε προϊόντα skincare για 3χρονα! Κάπου ώπα…

Πασίγνωστη σταρ έβγαλε προϊόντα skincare για 3χρονα! Κάπου ώπα…
IG shaymitchell
Μάλλον έχει ξεφύγει το πράγμα

Στη σημερινή εποχή, που κάθε influencer έχει και τη δική του skincare σειρά, ίσως νομίζαμε ότι τα είχαμε δει όλα. Μέχρι που ήρθε η Shay Mitchell, γνωστή από το Pretty Little Liars, να μας αποδείξει πως όχι, υπάρχει πάντα «ακόμα ένα βήμα» πιο πέρα.

RINI_SEIRA_skinare_gia_nhpia_6_480b3.jpg

IG shaymitchell

Η ηθοποιός μόλις λάνσαρε τη νέα της μάρκα Rini, μια σειρά προϊόντων περιποίησης προσώπου για… παιδιά από 3 ετών και πάνω. Ναι, σωστά διάβασες. Όχι για teens, όχι για tweens, για νήπια.

RINI_SEIRA_skinare_gia_nhpia_7_9709e.jpg

IG shaymitchell

Από το face paint στο face mask

Όπως εξήγησε η ίδια, η ιδέα γεννήθηκε όταν δεν μπορούσε να βρει «κατάλληλο προϊόν» για να αφαιρέσει το face painting από το πρόσωπο της κόρης της μετά από παιδικό πάρτι. Έτσι, μαζί με τους συνεργάτες της, αποφάσισε να δημιουργήσει μια “K-beauty inspired” σειρά με sheet masks: Hydrating Mask, After Sun Mask και Everyday Mask, με τιμές γύρω στα 6 δολάρια.

RINI_SEIRA_skinare_gia_nhpia_3_d3ecf.jpg

IG shaymitchell

Σύμφωνα με τη Mitchell, η Rini θέλει να «νουθετήσει από νωρίς υγιείς συνήθειες περιποίησης». Κάποιοι όμως έχουν διαφορετική άποψη για το τι σημαίνει “υγιές”.

«Αντι-aging για νηπιαγωγείο; Σοβαρά τώρα;»

Μόλις ανακοινώθηκε το brand, τα social media πήραν φωτιά. Χιλιάδες χρήστες έσπευσαν να σχολιάσουν πως το να πουλάς skincare σε παιδιά είναι “δυστοπικό”, “ανησυχητικό” και για πολλούς απλώς γελοίο. Και κατά τη γνώμη μας λίγα της έσουραν...

RINI_SEIRA_skinare_gia_nhpia_4_5400c.jpg

IG shaymitchell

Κάποιο από τα viral σχόλια έλεγε χαρακτηριστικά:

“Πουλάμε μάσκα προσώπου για να χαλαρώσει το παιδί μετά το… διάλειμμα;”

Άλλος έγραψε:

“Ζούμε στο τελικό level του καπιταλισμού, όπου το αψεγάδιαστο παιδικό δέρμα θεωρείται ‘ανεκμετάλλευτη αγορά’.”

RINI_SEIRA_skinare_gia_nhpia_1_e3339.jpg

IG shaymitchell

Όταν το self-care γίνεται marketing

Η Rini αυτοχαρακτηρίζεται “consciously crafted” — δηλαδή «συνειδητά δημιουργημένη» — και υπόσχεται ήπιες συνθέσεις. Όμως πολλοί θεωρούν πως το μήνυμα της μάρκας είναι πιο επικίνδυνο απ’ ό,τι ακούγεται: ότι τα παιδιά πρέπει από τόσο μικρά να «φροντίζουν» την επιδερμίδα τους, σαν να υπάρχει κάτι λάθος με αυτήν εξαρχής.

RINI_SEIRA_skinare_gia_nhpia_5_2eb34.jpg

IG shaymitchell

Και κάπου εδώ, έρχεται το μεγάλο ερώτημα: Πότε το “self-care” γίνεται απλώς άλλο ένα εργαλείο πώλησης;

Γιατί αν το 2025 το skincare ξεκινά στα 3, φοβόμαστε να φανταστούμε τι θα λανσαριστεί το 2030.

Τελευταία τροποποίηση στις 10.11.2025 - 13:07