Φαντάσου να πας διακοπές σε ένα viral σπίτι που μοιάζει με γυάλινο διαστημόπλοιο στη μέση της ερήμου και να σου έρθει λογαριασμός 10.000 δολάρια επειδή… κάποιος από την παρέα σου,, έκανε ένα tag στο Instagram σε μια selfie μέσα από το μπάνιο.
Booking
Αυτό ακριβώς έζησε ο TikToker και Influencer Sean Davis στο διάσημο Invisible House. Mια πολυτελή βίλα στην ερημιά 62 χιλιόμετρα από το Palm Springs φτιαγμένη εξολοκλήρου από καθρέφτες που κάνουν το σπίτι εξωτερικά "αόρατο" εξ ου και το invisible house και που κοστίζει 2.400 δολάρια τη βραδιά και έχει φιλοξενήσει από τη Demi Lovato μέχρι τη Lizzo.
Booking
Όπως είπε, όλα ξεκίνησαν όταν η κοπέλα ενός φίλου του τράβηξε μια selfie μέσα στο μπάνιο και έκανε tag ένα brand. Το ποστ έγινε share από το brand, κι έτσι ενεργοποιήθηκε ένας «ψιλοκρυμμένος» όρος στο συμβόλαιο: για κάθε εμπορική χρήση φωτογραφιών στο σπίτι ισχύει ξεχωριστή χρέωση — στην προκειμένη περίπτωση, 10.000 δολάρια.
Booking
Ο Sean υποστήριξε ότι δεν έκαναν καμία επαγγελματική φωτογράφιση, μόνο κάτι απλές λήψεις, αλλά οι ιδιοκτήτες θεώρησαν ότι το brand mention ισοδυναμεί με commercial content. Και εκεί είναι το ζήτημα: άλλο το να μένεις, άλλο το να χρησιμοποιείς τον χώρο σαν location για διαφημιστική προβολή.
Booking
Μετά τον έξτρα λογαριασμό ο νεαρός προσπάθησε να ρίξει στα τάρταρα το σπίτι λέγοντας ότι η εμπειρία της διαμονής δεν ήταν καν τόσο καλή. Για την ακρίβεια την χαρακτήρισε εφιάλτη. «Το βράδυ δεν βλέπεις έξω αλλά βλέπεις τέλεια μέσα… και το σπίτι τρίζει όλη τη νύχτα σαν ουρανοξύστης».
@seanmdavis We rented the invisible house in Joshua Tree for a photo shoot outside. We didn’t let them know we were taking some photos outside and got shook down for 10k over a selfie tagging a brand not even mine. Sleeping there is a the worst part. You can’t see out of the house at night but can see In perfectly. Worst part is it cracks like a sky scrapper all night and is so loud. #fyp #travel #invisiblehouse #palmsprings #joshuatree ♬ оригинальный звук - tenly
Booking
Και μπορεί εκείνος να στόχευε στο να κερδίσει τη συμπάθεια του κόσμου ως ο αδικημένος, αλλά οι περισσότεροι στα σχόλια δεν τον λυπήθηκαν:
«Ο θείος μου έχει Airbnb, και η μέρα κοστίζει 1.000 δολάρια, αλλά οι εμπορικές φωτογραφίσεις χρεώνονται 10.000. Φαίνεται απολύτως λογικό».
«Ως κάποιος που διαχειριζόταν ακίνητο με συχνά γυρίσματα, αυτό είναι industry standard. Πληρώνεις για location όταν πρόκειται για διαφήμιση».
«Καλωσήρθες στη βιομηχανία! Κανείς δεν κάνει το ίδιο λάθος δεύτερη φορά».
«Άρα δεν τους είπατε ότι θα βγάλετε φωτογραφίες — οπότε ξέρατε ότι δεν επιτρεπόταν».
«Τα location fees είναι στάνταρ. Έτσι δουλεύει το production: πληρώνεις για να κερδίσεις από ιδιωτική ιδιοκτησία. Είναι απλή λογική».
Booking
Με λίγα λόγια, οι περισσότεροι είδαν την ιστορία όχι σαν αδικία, αλλά σαν παράδειγμα ενός creator που μπλέχτηκε επειδή αγνόησε τα ψιλά γράμματα ή προσπάθησε να τα γλιτώσει πλάγια.
Στο τέλος, το Invisible House μπορεί να είναι «αόρατο» στην έρημο, αλλά οι όροι χρήσης του… καθόλου.
Booking