Έγινε μαμά στα 70! Γέννησε για να... διώξει την κατάρα!

12.05.2016 - 15:26
Αν νόμιζες πως μόνο οι άνδρες μπορούν να τεκνοποιήσουν σε μεγάλη ηλικία, αυτή η γυναίκα αποδεικνύει το αντίθετο. Κατά πόσο αυτό είναι αποδεκτό ή όχι είναι μεγάλη συζήτηση στην οποία δε θα υπεισέλθουμε.

Πρόκειται για μια Ινδή, την Daljinder Kaur που έγινε μητέρα σε ηλικία 70 ετών! Αυτή κι ο σύζυγός της - που πλησιάζει τα 80 - είναι παντρεμένοι 46 χρόνια αλλά δεν είχαν καταφέρει ν' αποκτήσουν παιδί. Παιρνόντας τα χρόνια η ηλικιωμένοι έβλεπε τις ελπίδες της να εξανεμίζονται και την "κατάρα" να την ακολουθεί οπότε αποφάσισε να αποτανθεί σε κλινική γονιμότητας.

Στην Ινδία η στειρότητα θεωρείται κατάρα Θεού και οι άτεκνες γυναίκες γίνονται αντικείμενο χλευασμού και περιθωριοποιούνται, εξού και η απόφασή της να παραβλέψει την ηλικία και να προχωρήσει στην απόκτηση παιδιού.

Η σύλληψη του μωρού, που έλαβε το όνομα Armaan, έγινε με ωάριο και σπερματοζωάριο του ζευγαριού. Γεννήθηκε υγιέστατο με βάρος περίπου 2.200 γραμμάρια στις 19 Απριλίου.

Όπως λέει η ίδια φροντίζει μόνη της το μωρό κι απαντά σε όσουςρωτούν τι θα απογίνει αυτό το παιδί μετά το θάνατό τους πως έχει πίστη στο Θεό που θα τα φροντίσει όλα.

ΑΠΟΡΡΗΤΟ