Από τότε που η βιομηχανία της μόδας μπήκε στο πρόσφατο (και ακόμη σε εξέλιξη) παιχνίδι «μουσικών καρεκλών» των σχεδιαστών, ένα από τα μεγαλύτερα ερωτήματα των γνώστηδων του στιλ είναι: πού πάνε όλες οι μούσες; Κάποιοι πρεσβευτές έχουν γίνει συνώνυμοι με συγκεκριμένους οίκους (π.χ. η Kristen Stewart με τη Chanel ή η Zendaya με τον Louis Vuitton).
Άλλοι, όμως, είναι πιο δεμένοι με τον ίδιο τον καλλιτεχνικό διευθυντή, και είναι καθαρά μούσες του δημιουργού, όχι μόνο του brand. Έτσι φαίνεται να συμβαίνει και με τη Dakota Johnson και τον Alessandro Michele.
Η σταρ του Fifty Shades είναι μούσα του Michele από τότε που εκείνος έγινε καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci το 2015. Εκτός από το ότι την έντυνε για red carpets, την επέλεξε να πρωταγωνιστήσει στην καμπάνια για το πρώτο του άρωμα Gucci το 2017, και ξανά το 2023, ως το πρόσωπο της τσάντας Jackie 1961. Όταν ο Michele έφυγε από τον οίκο το 2022 για να πάει στον Valentino, η Johnson συνέχισε να φορά Gucci, κάνοντας τους γνώστες του στιλ να πιστεύουν ότι παρέμενε πιστή στο brand. Εκείνη απέδειξε το αντίθετο την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου, όταν κυκλοφόρησε μια απρόσμενη καμπάνια για τον Valentino.
Τα κόκκινα cutouts της Dakota
Φωτογραφημένη από τη Marili Andre, η Johnson πρωταγωνιστεί στο υλικό της Cruise 2026 συλλογής του ιταλικού οίκου, και μία από τις εικόνες ήταν ιδιαιτέρως εντυπωσιακή. Ξαπλωμένη στο πάτωμα, φορούσε ένα off-the-shoulder φόρεμα στο χαρακτηριστικό Valentino Red.

Instagram/maisonvalentino
Το αέρινο μίνι φόρεμα από σιφόν, που κοστίζει 9.900 δολάρια, είχε neckline έξω από τους ώμους και σούρες σε όλο το μήκος. Πέρα από τις θεαματικές βολάν λεπτομέρειες στο κάτω μέρος, ξεχώριζε χάρη σε δύο ρόμβους–κοψίματα στον κορμό.
Για μια επιπλέον ρομαντική νότα, η Johnson ολοκλήρωσε την εμφάνιση με ημιδιάφανες λευκές κάλτσες με floral σχέδια και peep-toe γόβες με απλικέ λουλουδιών στα λουράκια του αστραγάλου, παρατημένες δίπλα της.
Η νέα It bag της
Αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι είναι γνώστρια των τσαντών, η Johnson πόζαρε δίπλα σε μια τσάντα που σύντομα θα βρίσκεται στη wishlist όλων: τη Valentino Panthea. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη πασαρέλα Φθινόπωρο 2025 και έχει ήδη εμφανιστεί στα χέρια της Rihanna, της Anne Hathaway και της Jenna Ortega, παρόλο που δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη στα καταστήματα. Η Johnson είναι πλέον το πιο πρόσφατο όνομα στη συνεχώς αυξανόμενη λίστα των θαυμαστριών της.
Είναι λογικό, ο Michele ξέρει να δημιουργεί it bags. Τα σχέδιά του για τη Gucci έγιναν αγαπημένα των influencers, όπως οι τσάντες Dionysus, Marmont και Horsebit 1955. Φυσικά, οι λάτρεις της μόδας περίμεναν με ανυπομονησία να δουν ποια θα ήταν η πρώτη τσάντα που θα σχεδίαζε για τον Valentino, γνωρίζοντας πολύ καλά πως ό,τι αγγίζει μετατρέπεται σε χρυσό. Και δεν έπεσαν έξω.