Ναι, ναι, χαμός φέτος με τις ντένιμ σαλοπέτες. Έχουν ξεκινήσει βέβαια από πέρσι δειλά – δειλά να φοριούνται με weidge snickers για σπόρτι σικ λουκ, αλλά νομίζω το δυνατό comeback θα το κάνουν φέτος… μαζί με την Άντζελα. Από τη Μάντυ Σωτηρίου, fashion editor donotbuyjustcry
Ναι, ναι, χαμός φέτος με τις ντένιμ σαλοπέτες. Έχουν ξεκινήσει βέβαια από πέρσι δειλά – δειλά να φοριούνται με weidge snickers για σπόρτι σικ λουκ, αλλά νομίζω το δυνατό comeback θα το κάνουν φέτος… μαζί με την Άντζελα. Από τη Μάντυ Σωτηρίου, fashion editor donotbuyjustcry