Καθώς οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, ακούμε παντού ότι πρέπει να παραμένουμε όσο το δυνατόν πιο ενυδατωμένοι. Το να πίνουμε μεγάλες γουλιές από πολύ κρύο νερό έχει γίνει αντανακλαστική κίνηση για πολλούς από εμάς. Ωστόσο, αυτή η αίσθηση δροσιάς δεν διαρκεί πολύ. Πρόκειται για μια συνήθεια που δεν ευνοεί τον οργανισμό και μπορεί ακόμη και να αποδειχθεί επιβαρυντική σε περιόδους έντονης ζέστης.
Κακές συνήθειες
Ένα ποτήρι δροσερό νερό μάς δίνει την εντύπωση ότι μας αναζωογονεί. Στην πραγματικότητα όμως, η χαμηλή θερμοκρασία του νερού επιβραδύνει τη διαδικασία ενυδάτωσης, καθώς το σώμα πρέπει πρώτα να το φέρει στη δική του θερμοκρασία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το αίσθημα της δίψας να παραμένει.
Πράγματι, όταν πίνουμε ένα ποτήρι πολύ κρύο ή παγωμένο νερό κατά τη διάρκεια του καύσωνα, ο οργανισμός καταναλώνει περισσότερη ενέργεια για να το ζεστάνει, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει αίσθημα κόπωσης.

Πόνοι στο στομάχι λόγω του κρύου νερού
Η κατανάλωση νερού σε πολύ χαμηλή θερμοκρασία μπορεί να προκαλέσει συστολή των αιμοφόρων αγγείων στο πεπτικό σύστημα. Αυτή η αγγειοσύσπαση ενδέχεται να επιβραδύνει την απορρόφηση του νερού από το έντερο και να καθυστερήσει τη διαδικασία ενυδάτωσης. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε στομαχόπονους και πεπτικές ενοχλήσεις.
Ποιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι για να παραμένουμε ενυδατωμένοι;
Καλό είναι να συνηθίσουμε να πίνουμε νερό σε θερμοκρασία δωματίου. Απορροφάται πιο γρήγορα από τον οργανισμό και προσφέρει αποτελεσματικότερη ενυδάτωση. Το χλιαρό νερό βοηθά επίσης στη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος και διευκολύνει την πέψη. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που ένα φλιτζάνι τσάι προσφέρει γενικότερα αίσθηση ευεξίας.
Αν δεν σας αρέσει το σκέτο νερό, μπορείτε να του δώσετε γεύση προσθέτοντας φρέσκα αρωματικά βότανα ή μούρα. Για μια ακόμη πιο δροσιστική επιλογή, μπορείτε να απολαύσετε ένα σπιτικό παγωτό ή μια φέτα πεπόνι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Τι να κάνεις και τι να μην κάνεις, αν βρεθείς face to face με λαγοκέφαλο