Eχετε ποτέ φανταστεί πόσο φτωχότερα θα ήταν τα τραπέζια μας αν δεν υπήρχαν τα γαλακτοκομικά;
Eχετε ποτέ φανταστεί πόσο φτωχότερα θα ήταν τα τραπέζια μας αν δεν υπήρχαν τα γαλακτοκομικά;