Μπορεί πολλοί άνθρωποι να ονειρεύονται έναν εντυπωσιακό πολυέλαιο για το σαλόνι τους, αλλά ο YouTuber MoVlogs (Mohamed Beiraghdary) από το Dubai -ε, από που αλλού- πήγε την έννοια της «πολυτέλειας»… σε άλλο επίπεδο. Στις 17 Ιουλίου 2025, ανέβασε ένα βίντεο στο Instagram όπου παρουσίασε τη νέα του πρόταση διασκόσμησης στο σαλόνι: μια Ferrari των 500.000 δολαρίων κρεμασμένη από το ταβάνι, σαν φωτιστικό!
«My new $500,000 chandelier. This is my invention» δηλώνει με περηφάνια στο βίντεο που έχει ήδη πιάσει εκατομμύρια προβολές και πάνω από 1.000.000 likes.
Από supercar... σε πολυέλαιο μερικές χιλιάδες δολάρια δρόμος
Το εντυπωσιακό αντικείμενο που κρέμεται πάνω από τον καναπέ του Mo δεν είναι μια τυχαία Ferrari. Πρόκειται για ένα κόκκινο όχημα τύπου jet car, εμπνευσμένο από το στυλ της LaFerrari, που αναρτήθηκε στο ταβάνι με ειδικό σύστημα με σκαλωσιές και τροχαλίες. Σκοπός; Να λειτουργήσει σαν… κεντρικό διακοσμητικό στοιχείο του χώρου.
Αν και ο ίδιος ισχυρίζεται ότι κόστισε μισό εκατομμύριο δολάρια, αρκετοί χρήστες στα social media υποστήριξαν πως πρόκειται απλώς για ένα ρεπλίκα από fiberglass, αξίας το πολύ $50.000, που δεν έχει καμία μηχανική λειτουργία. Κι αυτό πάλι ούτε φτηνό το λες, ούτε συνηθισμένο.
Το ίντερνετ διχάστηκε (εδώ διχάζεται γι' άλλα κι άλλα)
Η viral ανάρτηση προκάλεσε χιλιάδες σχόλια, και όπως συμβαίνει συχνά, οι αντιδράσεις ήταν ανάμεικτες:
«Μόνο στο Ντουμπάι αυτά»
«Απίστευτη έμπνευση! Τέχνη, πολυτέλεια και τρέλα μαζί.»
«Καλή φάση, αλλά φαντάσου να γίνει σεισμός…»
«Fake Ferrari, fake luxury. Απλά πλαστικό που κρέμεται από το ταβάνι»
Κάποιοι το είδαν ως πρωτοποριακή ιδέα, άλλοι ως κακή αισθητική, και αρκετοί το χαρακτήρισαν επικίνδυνο, δεδομένου ότι ένα τέτοιο αντικείμενο αιωρείται πάνω από τον χώρο καθιστικού.
Ακραία πολυτέλεια ή clickbait;
Ο MoVlogs δεν είναι άγνωστος στον κόσμο του υπερβολικού lifestyle. Στο παρελθόν έχει κάνει βίντεο με supercars, εκατομμύρια σε μετρητά και χρυσά gadget. Αυτός ο «πολυέλαιος» όμως, κατάφερε να ξεπεράσει κάθε προηγούμενο contentικό επίτευγμά του, όχι μόνο για την τιμή του, αλλά και για το πόσο μακριά μπορεί να φτάσει η έννοια της φιγούρας και της δημιουργίας περιεχομένου που θα συζητηθεί παγκόσμια όταν τα χρήματα δεν είναι εμπόδιο.
Πολλοί μάλιστα αναρωτήθηκαν αν είναι αυτό τελικά τέχνη, statement, ή απλώς μια καλοστημένη πρόκληση για προβολή;
Το σίγουρο είναι ότι ο MoVlogs ξέρει να τραβά την προσοχή. Είτε πρόκειται για πραγματικό supercar, είτε για fiberglass αντίγραφο, πέτυχε τον στόχο του: να γίνει viral, να προκαλέσει συζήτηση και να ξαναβρεθεί στο επίκεντρο της παγκόσμιας pop culture.
Κι αν σε κάποιους φαίνεται γελοίο, για άλλους είναι απλώς το μέλλον του luxury content.