Η Kris Jenner κάνει το ντεμπούτο της με νέα καμπάνια

Η Kris Jenner κάνει το ντεμπούτο της με νέα καμπάνια
Spoiler alert: είναι εκθαμβωτική

Αν παρακολουθείς χρόνια την οικογένεια Kardashian/Jenner, τότε ξέρεις καλά ότι είναι μετρ στο να λανσάρουν κάτι καινούργιο με τον πιο θεαματικό τρόπο. Όμως το ντεμπούτο της Kris Jenner στη νέα καμπάνια της M.A.C ίσως είναι από τις πιο πετυχημένες κινήσεις τους μέχρι τώρα.

Όλα ξεκίνησαν όταν στον λογαριασμό του brand στο Instagram ανέβηκε μια φωτογραφία της Jenner, με εμφανές watermark που έγραφε «μόνο για εσωτερική χρήση». Η ίδια η Kris άφησε αρκετά θυμωμένα σχόλια ρωτώντας ποιος έκανε τη διαρροή. Η φωτογραφία σβήστηκε γρήγορα, αλλά όχι πριν οι θαυμαστές πάρουν μια γεύση από το τι έρχεται. Και, με τον πιο κλασικό Kardashian τρόπο, το περιστατικό όχι μόνο προκάλεσε ντόρο, αλλά έβαλε φωτιά στο ίντερνετ με θεωρίες και σχόλια.

Λίγες ώρες αργότερα, η M.A.C αποκάλυψε επίσημα πως πράγματι η Kris Jenner είναι το νέο πρόσωπο της καμπάνιας. Αυτή τη φορά, δεν είναι απλά η manager, η μαμά ή η businesswoman που κινεί τα νήματα από το παρασκήνιο, είναι η ίδια στο προσκήνιο και το απολαμβάνει. Στις φωτογραφίες, ποζάρει με ένα κομψό updo και κρατάει το μπουκαλάκι του εμβληματικού Studio Fix Foundation της M.A.C, στην απόχρωση NC20. Σε ένα fan βίντεο, δοκιμάζει το foundation σε «τεστ αντοχής», ακόμα και την ώρα που εκτελεί… momager καθήκοντα, όπως το να περπατάει σε διάδρομο γυμναστικής ενώ ανακινεί ένα μαρτίνι.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή είναι η πρώτη διαφημιστική εμφάνιση της Jenner μετά το πρόσφατο facelift refresh που έκανε. Η ίδια είχε δηλώσει τότε ότι το να μοιραστεί ανοιχτά την εμπειρία της ήταν σημαντικό, καθώς ήθελε να εμπνεύσει όσους μπορεί να μη νιώθουν καλά με τον εαυτό τους. Τώρα, με το να πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του Studio Fix, στέλνει ακριβώς το ίδιο μήνυμα. Το slogan «I only wear M.A.C.» σε συνδυασμό με τις εντυπωσιακές ασπρόμαυρες φωτογραφίες εκπέμπει αυτοπεποίθηση και δύναμη.

Το brand παραμένει σταθερή δύναμη στη βιομηχανία της ομορφιάς εδώ και δεκαετίες, με προϊόντα-σταθερές αξίες σε κάθε κατηγορία. Από το 1984, η εταιρεία έχει συνεργαστεί με αμέτρητους celebrities, καλλιτέχνες, μοντέλα και ράπερς, ενώ έχει συμβάλει σημαντικά και στη συγκέντρωση πόρων για την καταπολέμηση του HIV/AIDS. Αν και δημιουργήθηκε αρχικά για επαγγελματίες, έχει πάντα δυνατή παρουσία στην κοινότητα των creators, από το YouTube μέχρι το TikTok. Με κάθε λανσάρισμα, καινούργιο ή κλασικό, συνεχίζει να δημιουργεί buzz.

Και τώρα, με την Kris Jenner ως πρόσωπο της καμπάνιας, αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι πάει ένα βήμα πιο πέρα, όπως ακριβώς και η διάσημη momager και mogul.

Τελευταία τροποποίηση στις 20.09.2025 - 00:57