Στην εκπομπή «Buongiorno» μίλησε ο Σταύρος Νικολαΐδης, κάνοντας μια αναδρομή στην πορεία του στην τηλεόραση, μιλώντας για τα «Εγκλήματα», τον 9χρονο γιο του, αλλά και για την ενασχόλησή του με την πολιτική, την οποία σήμερα βλέπει με διαφορετικό μάτι.
Τα «Εγκλήματα» που λίγο έλειψε να μην τα δούμε ποτέ
Ο γνωστός ηθοποιός θυμήθηκε τα πρώτα βήματα της επιτυχημένης σειράς, αποκαλύπτοντας ότι στην αρχή τίποτα δεν προμήνυε την τεράστια επιτυχία που θα ακολουθούσε.
«Στα τέσσερα πρώτα επεισόδια τα "Εγκλήματα" ήταν να κοπούν. Από το 5ο επεισόδιο όμως και μετά, κάτι έγινε, μια "κοινή συνωμοσία" από στόμα σε στόμα λειτούργησε και ξαφνικά εκτοξεύθηκε», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, μίλησε για τα πρώτα χρόνια της καριέρας του και το πόσο διεκδικητικός ήταν.
«Είχα πάντα ένα θάρρος της γνώμης μου και ήμουν πάρα πολύ διεκδικητικός πολλές φορές. Ίσως περισσότερο απ’ όσο μου επέτρεπε η εμπειρία μου και τα χρόνια μου. Εκεί την πάτησα», παραδέχτηκε.

Ο γιος του λατρεύει τα παλιά σίριαλ
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στον 9χρονο γιο του, αποκαλύπτοντας πως προτιμά τις κλασικές ελληνικές σειρές από τα σύγχρονα προγράμματα.
«Είναι φοβερό το ότι ένα παιδί 9 ετών κάθεται και βλέπει, και θέλει να βλέπει, και αγαπάει τα παλιά σίριαλ και δεν θέλει να βλέπει τα σύγχρονα. Του αρέσουν οι "Τρεις Χάριτες", τις βλέπει φανατικά. Στο YouTube τις βάζει και τις βλέπει. Του αρέσουν τα "Εγκλήματα"», είπε.
Μιλώντας για τη σχέση τους, εξήγησε πως προσπαθεί να κρατά ισορροπίες, παραδεχόμενος πως η σύζυγός του είναι πιο αυστηρή στα όρια.
«Προσπαθώ να είμαι πατέρας-μάνα. Η γυναίκα μου είναι αυτή που είναι πιο καλή στα όρια. Εγώ είμαι λίγο πιο διαλλακτικός», ανέφερε.
«Θα τον στήριζα, αλλά θα του έλεγα την αλήθεια»
Όσο για το αν θα ήθελε να δει τον γιο του να ακολουθεί το επάγγελμά του, ο Σταύρος Νικολαΐδης ήταν ξεκάθαρος.
«Αν ήθελε να γίνει ηθοποιός, θα τον στήριζα, δεν θα τον απέτρεπα, αλλά δεν θα ήταν και το καλύτερό μου. Θα του πω την ωμή πραγματικότητα, πώς είναι το κάθε επάγγελμα», τόνισε.
Μάλιστα, αποκάλυψε ότι ο μικρός δείχνει να έχει κλίση σε πιο τεχνικά επαγγέλματα.
«Του αρέσουν πολύ τα ηλεκτρολογικά. Περιμένει να πάει 15-16 χρόνων να τον παίρνω μαζί μου στις περιοδείες, να συνδέει τα φώτα. Αυτά του αρέσουν, συνδέσεις, ηχοληψίες».

Papadakis Press
Η εξομολόγηση για την πολιτική
Ο ηθοποιός στάθηκε και στην απόφασή του να ασχοληθεί στο παρελθόν με την πολιτική, κάνοντας μια ειλικρινή αυτοκριτική.
«Θα σου πω απλά και ωμά ότι θεωρώ πως ήταν ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που έχω κάνει», δήλωσε.
Όπως εξήγησε, πιστεύει ότι οι καλλιτέχνες δεν πρέπει να εγκλωβίζονται σε πολιτικές ταυτότητες, καθώς αυτό συχνά περιορίζει την ελευθερία έκφρασης.
«Ο ηθοποιός δεν πρέπει να χαρακτηρίζεται. Ο καλλιτέχνης γενικά δεν πρέπει να χαρακτηρίζεται. Πρέπει να μπορεί να βγαίνει και να λέει θαρραλέα την άποψή του».
Κλείνοντας, δεν έκρυψε τον προβληματισμό του για το επίπεδο πόλωσης που βλέπει σήμερα στην κοινωνία.
«Ήμουν πολύ αφελής και ανόητος για να πάω να μπλέξω μέσα στους λύκους», είπε χαρακτηριστικά, περιγράφοντας πώς βλέπει πλέον εκείνη την περίοδο της ζωής του.
Διαβάστε ακόμα
Μαίρη Συνατσάκη: Μπήκε επίσημα στο κλαμπ όσων μετράνε αντίστροφα για να τελειώσει το καλοκαίρι