Η συνέντευξη της Κόνις Μεταξά στον Fipster, όπου αναφέρθηκε στην ψυχρή περίοδο που πέρασε με τον Τάσο Ξιαρχό, στάθηκε αφορμή για ένα νέο ξέσπασμα. Ο χορογράφος θέλησε να τοποθετηθεί δημόσια μέσα από ένα επτάλεπτο βίντεο στο TikTok, δίνοντας τη δική του οπτική για τα γεγονότα και τους λόγους που, όπως λέει, οδήγησαν στη ρήξη.
Η ένσταση του τάσου ξιαρχό για τη συνέντευξη
Ο Τάσος Ξιαρχό ξεκίνησε εκφράζοντας την ενόχλησή του για τον τρόπο που τέθηκαν οι ερωτήσεις στη συνέντευξη. Όπως είπε, το γεγονός ότι ο Fipster ρώτησε πρώτα «γιατί τσακωθήκατε» και έπειτα «πώς τα ξαναβρήκατε» σημαίνει, κατά τον ίδιο, πως είχε προηγηθεί συζήτηση για το θέμα. Αυτό, όπως σημείωσε, μεταφράζεται σε κουτσομπολιό εις βάρος του.
Παράλληλα, τόνισε πως δεν θυμάται να έχει τσακωθεί με την Κόνι Μεταξά για όσα εκείνη ανέφερε. «Δεν έχουμε ανταλλάξει μήνυμα τύπου “είπες για μένα κάτι τέτοιο”. Αυτό είναι ένα συμπέρασμα της Κόνις», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η συνεργασία που ναυάγησε και η Eurovision
Ο χορογράφος υπογράμμισε ότι, αν δεν ήθελε την Κόνι Μεταξά στη ζωή και στις συνεργασίες του, δεν θα της είχε προτείνει πέρυσι να δημιουργήσουν μαζί τραγούδι με στόχο τη Eurovision. Όπως εξήγησε, είχαν συζητήσει να μπουν στο στούντιο και να προχωρήσουν σε ένα κοινό project, κάτι που τελικά δεν ευοδώθηκε.
Μιλώντας για τα παρασκήνια εκείνης της περιόδου, ο Ξιαρχό περιέγραψε ότι «μια εβδομάδα πριν τη Eurovision» η κατάσταση είχε γίνει χαοτική, με παρεμβάσεις «πατεράδων και του άντρα της», ενώ ο ίδιος υποστήριξε ότι η Κόνι «εξαφανίστηκε» την κρίσιμη στιγμή. «Είχα επενδύσει πάνω σου, είχα επενδύσει πάνω μας», είπε με ένταση.
Το «διάλεξε ή εμένα» και η πίεση των συνεργασιών
Ένα από τα βασικά σημεία που ο Τάσος Ξιαρχό προέβαλε ήταν ότι η Κόνι Μεταξά, σύμφωνα με τον ίδιο, είχε εκφράσει ενόχληση για το γεγονός ότι συνεργαζόταν παράλληλα και με άλλη καλλιτέχνιδα. Όπως περιέγραψε, του είχε πει κάτι αντίστοιχο με το «θα δουλεύεις και με εμένα και με αυτήν;», αφήνοντας να εννοηθεί ότι ζητούσε να επιλέξει πλευρά.
Ο Ξιαρχό, ωστόσο, επεσήμανε ότι για εκείνον η δουλειά δεν μπαίνει στη λογική «διάλεξε» και ότι δεν άσκησε ποτέ τέτοιου τύπου πίεση σε κανέναν. Τόνισε ότι από το 2019 έως το 2022 ερχόταν συχνά σε δύσκολη θέση λόγω αυτής της κατάστασης και γι’ αυτό, όπως είπε, θεωρεί δικαιολογημένο το ότι αργότερα την «έκραζε».

Η τρίτη καλλιτέχνιδα και η ζήλια, σύμφωνα με τον Ξιαρχό
Στο βίντεο έκανε λόγο και για μια άλλη καλλιτέχνιδα -το όνομα της οποίας δεν ανέφερε- με την οποία είχε προκύψει ένταση. Σύμφωνα με τον ίδιο, ήταν η Κόνι που τον έφερε σε επαφή μαζί της, όμως εκείνη τελικά έκανε «καριέρα που η Κόνι δεν έκανε», κάτι που –πάντα κατά τον Ξιαρχό– τη στενοχώρησε και δημιούργησε ζήλια.
Οι αιχμές για «πανηγύρια», οι δουλειές και το «κράξιμο»
Το βίντεο συνέχισε με σκληρούς χαρακτηρισμούς, καθώς ο Τάσος Ξιαρχό σημείωσε: «Αν εγώ σε κράζω επειδή εσύ τραγουδάς σε πανηγύρια, δε φταίω». Διαχώρισε το επαγγελματικό από το προσωπικό, λέγοντας ότι για εκείνον η δουλειά είναι δουλειά και πως δεν θα επέλεγε συνεργασίες βάση συμπάθειας.
Κατηγόρησε επίσης την Κόνι ότι τον σχολίαζε αρνητικά σε ανθρώπους «που του πήραν τη δουλειά» και σε πρόσωπα που σχετίζονταν με τη σχολή του. «Αυτά τα καραγκιοζιλίκια εγώ δεν τα σηκώνω», είπε χαρακτηριστικά.
@tasosxiarcho ♬ original sound - Tasos Xiarcho
Η απάντηση της Κόνις Μεταξά για τα «πανηγύρια»
Μετά το βίντεο του Τάσου Ξιαρχό, η Κόνι Μεταξά θέλησε να τοποθετηθεί δημόσια και να απαντήσει σε μία από τις πιο αιχμηρές αναφορές του: το σχόλιο για τα «πανηγύρια».
Σε δικό της βίντεο, η Κόνι υποστήριξε:
«Να ρωτήσω κάτι. Για ποιο λόγο, το ότι έχω δουλέψει σε πανηγύρι, θεωρείται κάτι κακό; Εσείς όλοι δεν τρέχετε το καλοκαίρι να βρείτε πανηγύρι όπου πάτε και μετά πάτε εκεί και περνάτε φανταστικά; Και κάποιοι από σας πηγαίνετε αλλά δεν ανεβάζετε στόρι γιατί ντρέπεστε. Στην πραγματικότητα όμως, ψοφάτε να πάτε στα πανηγύρια. Η διαφορά μας ποια είναι λοιπόν; Εγώ δεν ντρέπομαι για το πώς μπορώ να προσαρμοστώ σε όλες τις καταστάσεις.
Μπορώ να εργαστώ παντού, περνάω τέλεια όπου πάω και ο κόσμος δεν νομίζει ότι είμαι κομπλεξικιά, σαν εσάς που σας βλέπει εκεί, αλλά δεν υπάρχουν story. Είμαι περήφανη για όλα αυτά που κάνω. Περνάω ωραία με ό,τι κάνω. Δεν νιώθω καμία ντροπή, γενικά για αυτά που κάνω. Ειδικά στη δουλειά μου. Και το ότι μπορώ να αλλάζω και να προσαρμόζομαι, σημαίνει ότι εγώ πάντα θα έχω δουλειά. Ενώ κάποιοι από σας όχι. Και αυτό δεν το λέω μόνο συγκεκριμένα για τα πανηγύρια, το λέω γενικά.
Πχ, άνθρωποι που θέλουν να πουλήσουνε aesthetic και δεν ανεβάζουν πράγματα τα οποία όντως τους κάνουν να αισθάνονται ωραία και τους βοηθάνε να περνάνε καλά και απλά κρύβουν αυτό το κομμάτι της ζωής τους, το οποίο είναι η πραγματικότητά τους για να μη φανεί κάτι στον κόσμο. Μαντέψτε. Εμένα δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν κάποιος θα με κρίνει, γιατί εγώ ήρθα εδώ σε αυτή τη ζωή για να περνάω καλά.
Ναι, μπορώ να πάω στο πανηγύρι, ναι, μπορώ να πάω στα μπουζούκια, ναι, μπορώ να πάω στο Σταυρό του Νότου, ναι, μπορώ να πάω σε ένα κουτούκι. Όλα αυτά τα πράγματα με κάνουν να περνάω καλά τη δεδομένη στιγμή που πάω εκεί πέρα να δουλέψω ή να διασκεδάσω. Δεν έχω κανένα κόμπλεξ και ίσα ίσα πιστεύω ότι εγώ ζω τη ζωή μου έτσι όπως θα έπρεπε να τη ζούνε όλοι. Με το να είμαι εντάξει με αυτό που πραγματικά είμαι».
Με αυτό το μήνυμα, η Κόνι Μεταξά απάντησε όχι μόνο στον Ξιαρχό, αλλά και σε όσους -όπως ανέφερε- θεωρούν συγκεκριμένες δουλειές «κατώτερες» ή «ντροπιαστικές», τονίζοντας ότι η προσαρμοστικότητα είναι δύναμη και όχι μειονέκτημα.
Η γενική εικόνα της διαμάχης
Το νέο επεισόδιο στη σχέση των δύο καλλιτεχνών παρουσιάζει ξεκάθαρα πόσο διαφορετικά αντιλαμβάνεται ο καθένας τα γεγονότα του παρελθόντος. Από τη μία, η Κόνι Μεταξά μίλησε για πίεση και συστηματικό «κράξιμο» από τον Τάσο Ξιαρχό. Από την άλλη, ο χορογράφος περιέγραψε χρόνια επαγγελματικών εντάσεων, παρεμβάσεων από τρίτους, ζήλια και συμπεριφορές που, όπως είπε, δεν μπορούσε να ανεχτεί.
Το μόνο βέβαιο είναι ότι η σχέση τους παραμένει περίπλοκη και γεμάτη ανείπωτα συναισθήματα και επαγγελματικά παράπονα που δεν φαίνεται να έχουν κλείσει οριστικά.
Διαβάστε ακόμα
Εβελίνα Σκίτσκο για τον καρκίνο στο παχύ έντερο: «Ήμουν τυχερή γιατί ήμουν δεύτερο στάδιο και δεν πρόλαβε να κάνει μετάσταση»
Eurovision: Οριστικά μέσα το Ισραήλ, έξω 4 χώρες και έπονται και άλλες
Βασιλική Μιλλούση για τις πέτρες στο σπίτι της: «Είμαι πάντα υπέρ των παιδιών»