Απόστολος Γκλέτσος: «Αν δεν υπήρχε η τοξική αρρενωπότητα, δεν θα πήγαινε η ζωή μπροστά» - Η απάντηση στη Μουτίδου

08.11.2025
Απόστολος Γκλέτσος: «Αν δεν υπήρχε η τοξική αρρενωπότητα, δεν θα πήγαινε η ζωή μπροστά» - Η απάντηση στη Μουτίδου
Papadakis Press
Μετά την τηλεοπτική αντιπαράθεση, ο ηθοποιός δίνει τη δική του εκδοχή και απαντά σε όσα ειπώθηκαν

Ο Απόστολος Γκλέτσος βρέθηκε να μιλά ζωντανά στην εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι», σε συνέχεια του έντονου διαλόγου με τη Σίσσυ Χρηστίδου στον αέρα του Mega.

Ο ίδιος τόνισε ότι ο λόγος που δέχτηκε να εμφανιστεί ήταν για να ξεκαθαρίσει τη συγκεκριμένη δήλωση σχετικά με τους αστυνομικούς και όχι για να σχολιάσει την «επίθεση» που φέρεται ότι δέχτηκε από τη Σοφία Μουτίδου.

Κώστας Τσουρός: «Ντροπή να εκμεταλλευόμαστε τόσο ευαίσθητα θέματα» - Τι είπε για τη διαμάχη Μουτίδου και Γκλέτσου

Τι είπε στην εκπομπή

Ο Γκλέτσος εμφανίστηκε με εμφανή διάθεση να κλείσει την υπόθεση και να προχωρήσει.

«Αυτό το πράγμα μιλάει από μόνο του… Ό,τι και να πω… Δεν έχω σκεφτεί αν θα αντιδρούσα διαφορετικά. Δεν έχω να πω κάτι παραπάνω από αυτό που είδατε. Να μας έχει καλά ο Θεός. Δεν με έχει στενοχωρήσει αυτή η ιστορία. Υπάρχουν τόσα μεγάλα προβλήματα στην κοινωνία. Έχω άλλα θέματα που ασχολούμαι και που σκέφτομαι. Έχει τελειώσει αυτό για εμένα, πάμε παρακάτω. Είμαι μεγάλος και μου έχει μείνει λίγη ζωή», τόνισε.

800539 2 1 1 8f48e
Papadakis Press

Σε συνέχεια, αναφέρθηκε ευρύτερα στο θέατρο και στην εικόνα που διαμορφώνεται όταν κυκλοφορούν γενικεύσεις.

«Αν κάποιος λέει ότι το θέατρο είναι μεγάλο κρεβάτι, με την έννοια ότι βρίσκουμε συντρόφους, γιατί δεν έχουμε χρόνο να συναναστραφούμε με άλλα επαγγέλματα. Δεν μπορώ να βρω μια κοπέλα που δουλεύει σε σούπερ μάρκετ ή γιατρίνα. Δεν γίνεται. Ο χρόνος είναι περιορισμένος. Αλλά ότι γίνονται εδώ πέρα σόδομα και γόμορα… Δεν γίνονται.

Δεν ξέρω τι έχουν στο κεφάλι τους αυτοί που το λένε. Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Κάνουν κακό στο θέατρο με πολλές έννοιες. Όταν λες αυτό το πράγμα και μετά καλείς τον κόσμο να έρθει στο θέατρο, απογοητεύεις τον κόσμο. Διώχνεις και τα παιδιά που έχουν όνειρα και ταλέντο να ασχοληθούν με το θέατρο», ανέφερε.

Συμπλήρωσε ότι η διάκριση ανάμεσα σε καταγγελίες με τεκμήρια και σε γενικές καταγγελίες είναι σημαντική.

«Άλλο είναι το #metoo. Βγήκαν συγκεκριμένοι άνθρωποι, πήγαν σε φυσικό δικαστή και προέκυψε η ενοχή. Αυτό είναι άλλο και ευλογημένο. Αλλά το να βγαίνει ο κάθε πικραμένος και να λέει ότι το θέατρο είναι ένα μεγάλο κρεβάτι, είναι κακό για το θέατρο… Θα έρθουν οι λάθος άνθρωποι, όχι τα παιδιά που πρέπει να έρθουν… Το θέατρο έχει καλούς και μορφωμένους ανθρώπους με καρδιά μικρού παιδιού», ξεκαθάρισε.

Στράτος Τζώρτζογλου: Πήρε θέση για το περιστατικό Μουτίδου - Γκλέτσου μετά την αρχική του δήλωση που έφερε τον καυγά

Η απάντηση στην αναφορά για «τοξική αρρενωπότητα»

Απαντώντας στη φράση της Σοφίας Μουτίδου, που είχε μιλήσει για «τοξική αρρενωπότητα», ο Γκλέτσος σημείωσε με έμφαση: «Αν δεν υπήρχε η τοξική αρρενωπότητα, δεν θα πήγαινε η ζωή μπροστά. Ας κάνει κάποιος οκτώ χρόνια δημαρχιλίκι στη Στυλίδα, χωρίς αρρενωπότητα. Όταν σου πει μια κοπέλα ότι κάποιος τη βίαζε, αντιδράς και λες στα λόγια ότι θα τον έδερνα. Εγώ θα τον έδερνα. Μπορεί να ήταν πιο δυνατός από εμένα και να με έδερνε».

Με άλλα λόγια, ο ηθοποιός επιχείρησε να διακρίνει τη συναισθηματική αντίδραση απέναντι σε καταγγελία (που μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε λεκτική απειλή) από την πολιτική και νομική διαδικασία που αφορά πραγματικές καταγγελίες με αποδείξεις.

Οι θέσεις της Σοφίας Μουτίδου

Η Σοφία Μουτίδου, σε δηλώσεις της στην εκπομπή «Real View», περιέγραψε την εμπειρία της ως προσωπικό βίωμα και εξήγησε πώς την επηρέασε.

«Καταρχάς το ζήσαμε όλες μαζί, είναι όμως προσωπικό το βίωμα της καθεμιάς, γιατί το πώς αισθάνεσαι μία παρέμβαση έχει να κάνει με το πώς μεγάλωσες, το τι βιώματα έχεις, ποιο είναι το παρελθόν σου… Εγώ αυτό που έζησα ήταν μπήκε ένας άνθρωπος με μια ψιλοασταθή κλινική εικόνα. Δηλαδή μπήκε ένας άνθρωπος που ήταν και ναι και όχι, πολύ θετικός, πολύ θυμωμένος», ανέφερε.

Η Μουτίδου μίλησε για συμπεριφορές που την τρόμαξαν και την ανησύχησαν.

«Άκουσα ματσίλες, άκουσα τοξικές αρρενωπότητες, άκουσα χέρια στο τραπέζι, άκουσα μετρημένες δουλειές που λύθηκαν με ξύλο, με βία, με απειλή βίας. Ακόμα και η επίλυση ενδεχόμενης παρενόχλησης μπρος στα μάτια του θα λυνόταν με δολοφονία ή με ξύλο. Θα τον σκότωνα. Εγώ ήμουν ευγενέστατη και δεν είπα "τι λες για το ξύλο;" άκουγα, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι αποδεχόμουν ή δεχόμουν. Δεν δεχόμουν το ξύλο ως επίλυση. Ήδη ήταν κακοποιητική η περιγραφή που έκανε», είπε επίσης.

Μουτίδου - Γκλέτσος «πλακώθηκαν» τηλεοπτικά και το Happy Day θυμήθηκε το παρελθόν της με τη Χριστοπούλου

Σχετικά με την αξιοπιστία των γεγονότων που καταγγέλθηκαν, η ηθοποιός τόνισε ότι θεώρησε ψευδές κομμάτι της αφήγησης.

«Αν οποιοσδήποτε δει το βίντεο κανονικά, θα δει ότι αφού τον είπα ψεύτη, ο άνθρωπος δεν έφυγε. Δεν έφυγε όταν τον είπα ψεύτη. Μια φορά λες ψέματα, δυο φορές λες ψέματα, τρεις φορές και καθόταν και κουβέντιαζε. Ο άνθρωπος έφυγε όταν του είπα νιώθω ότι ήσουν πάρα πολύ τυχερός που δεν συνέβη μπροστά στα μάτια σου. Δεν μπορεί τόσα χρόνια να είσαι τόσο τυχερός. Άρα ψεύδεσαι», τόνισε.

Η Μουτίδου πρόσθεσε ότι το προσωπικό ιστορικό και τα βιώματα παίζουν ρόλο στην αντίδραση του καθενός και ότι η ίδια έχει επενδύσει σε προσωπική δουλειά: «Χαίρομαι για τα 12 χρόνια θεραπείας που έχω κάνει και δεν ανέπτυξα παλμούς σε μια προσωπική λεκτική κακοποίηση που δέχτηκα».

Γιατί η συζήτηση έγινε έντονη

Το επεισόδιο πυροδότησε αντιπαραθέσεις επειδή συνδυάζει γενικεύσεις για το θέατρο και την αστυνομία, προσωπικές περιγραφές και εντονες συναισθηματικές αντιδράσεις. Από τη μία υπάρχει η ανησυχία για την αλήθεια και την τεκμηρίωση -όπως υπογράμμισε ο Γκλέτσος όταν διαφοροποιεί το #metoo από τις ανεπιβεβαίωτες καταγγελίες- και από την άλλη η ανάγκη πολλών ανθρώπων να μιλήσουν για βιώματα και φόβους, όπως επισήμανε η Μουτίδου.

Αυτό που προκύπτει είναι η δυσκολία του δημόσιου διαλόγου όταν συναντώνται προσωπικές εξομολογήσεις, γενικεύσεις και έντονες αντιδράσεις: ο ένας μιλάει από το βίωμά του, ο άλλος ανησυχεί για τις συνέπειες των γενικεύσεων στην εικόνα ενός χώρου και στην πορεία των νέων επαγγελματιών.