Στο Buongiorno ήταν καλεσμένος ο σκηνοθέτης Σωτήρης Τσαφούλιας που μίλησε για την κατάσταση στην Ελλάδα.
«Είμαι αισιόδοξος αλλά ρεαλιστής. Δεν είμαι αισιόδοξος ότι όλα θα πάνε καλά, ενώ όλα πάνε στραβά. Πάμε, δυστυχώς, σε πολύ σκοτεινούς καιρούς», ήταν το σχόλιό του για την επικαιρότητα.
«Όταν μπει ένας κλόουν μέσα σε ένα παλάτι δεν γίνεται ο κλόουν βασιλιάς, το παλάτι γίνεται τσίρκο. Αυτή την εποχή ζούμε τώρα σε όλα τα κοινοβούλια του κόσμου, σε όλο το σύστημα. Αυτοί οι άνθρωποι που είναι μέσα στη Βουλή προσβάλλουν το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη, όχι αυτοί που είναι έξω. Κι αυτό πρέπει να το καταλάβουμε ειδικά σε εποχές που ανοίγουν τρομερές ρωγμές για τη Δημοκρατία» είπε χαρακτηριστικά.
«Δεν γίνεται να γίνεται η δίκη των Τεμπών και να μιλάμε για 36 μη πολιτικά πρόσωπα. Σε αυτή τη χώρα μόνο οι πολιτικοί δεν ευθύνονται για τίποτα. Είναι ασύλληπτο και καθόμαστε και τους κοιτάμε.
Δεν υπάρχει ελπίδα από πουθενά όταν η χώρα καλείται να επιλέξει ανάμεσα στο μη χείρον βέλτιστον. Αν έχουν να κάνουν κάτι (οι πρώην πρωθυπουργοί) ας το κάνουν. Ο ορισμός της τρέλας είναι να κάνεις το ίδιο πράγμα και να περιμένεις διαφορετικό αποτέλεσμα» τόνισε αναφερόμενος και στον Αλέξη Τσίπρα.
«Μιλάνε για αυτή τη γυναίκα απαξιωτικά και δεν το χωράει το μυαλό μου. Μπορεί να φανταστεί άνθρωπος γονιός να χάνει το παιδί του και να σχολιάζουν αν είναι χτενισμένη. Αυτή είναι η φιλοδοξία της κυρίας Καρυστιανού; Να πεθάνει το παιδί της για να γίνει πολιτικός; Ούτε η ίδια ήθελε να γίνει "Καρυστιανού".
Η ουσία είναι ότι δεν θέλουμε να αλλάξουμε. Οι μισοί τρώνε από την πίτα και οι άλλοι μισοί φωνάζουν γιατί θέλουν να φάνε από την πίτα».
«Ζούμε στην εποχή των ψευδαισθήσεων. Άλλη εικόνα μέσα, άλλη έξω. Πολλή μοναξιά μέσα, πολλά likes έξω. Ξεσκίζουμε ο ένας τον άλλον, από αυτό ζούμε… Ζούμε χωρίς να αντιλαμβανόμαστε από τις σάρκες των παιδιών μας. Πού θα ζήσουν τα παιδιά μας; Σε επίπεδο δικαιωμάτων, πολιτικής;», είπε με αφορμή το ανέβασμα της παράστασης «Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ;».
Όπως είπε ο Σωτήρης Τσαφούλιας, η μεγάλη του κόρη επέλεξε να ασχοληθεί με την υποκριτική και πέρασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου.
«Δεν θα έδινα ποτέ στα παιδιά μου συμβουλή που δεν θα έκανα. Τα παιδιά μας είναι κατασκευασμένα να ζουν σε άλλη εποχή από τη δική μας και δεν βλέπουμε την εποχή η οποία έρχεται. Δεν είσαι ήσυχος ποτέ αν έχεις παιδιά. Μου το έλεγε και η μάνα μου και η γιαγιά μου. Λέω να κάνουν κάτι που αγαπάνε. Και οι δύο κόρες μου έχουν επιλέξει να κάνουν αυτό που αγαπούν. Η κόρη μου ήταν μεταξύ κτηνιατρικής και βιολογίας και το καλοκαίρι μου είπε ότι αποφάσισε να ασχοληθεί με την υποκριτική. Έδωσε εξετάσεις και πέρασε στο Εθνικό. Δεν θα ήθελα να λέω τίποτα για εκείνην γιατί δεν ξέρω τι την ενοχλεί».
Μία από τις δουλειές του που ξεχωρίζει είναι οι «17 κλωστές», ενώ ιδιαίτερη σύνδεση νιώθει με τη σειρά «Έτερος Εγώ».
Για τα social media ανέφερε πως θέλει να απενεργοποιήσει τους λογαριασμούς του και εξήγησε γιατί.
«Χάκαραν το προφίλ μου, ζητάγαν από ανθρώπους λεφτά, έβαλα δικηγόρους, αγωγές. Θα μου προσφέρει τι το προφίλ μου; Μπορούμε να συναντηθούμε σε ομιλίες, θέατρα, μέσα από τα έργα. Δεν χρειάζεται να έχεις όλη αυτή την τοξικότητα. Ήταν και είναι ένα εργαλείο αλλά στα social έχει μαζευτεί συμπεριφορά πλέμπας και εγώ δεν θέλω να είμαι μέσα εκεί. Εμείς βγαίνουμε με το πρόσωπό μας και υπάρχουν άτομα με το πρόσωπό τους που έχουν ρητορική μίσους. Εμένα προσωπικά δεν μου προσφέρει κάτι το προφίλ μου και μπορεί να μου χαλάσει μία ωραία στιγμή», είπε.
«Με στενοχωρεί ο Άδωνις Γεωργιάδης παραπάνω από τους άλλους, γιατί έχει φοβερές γνώσεις και είναι δουλευταράς. Τον έφαγε η έπαρση, θεωρεί ότι είναι μέγιστος πολιτικός άντρας, έχει αστεία επιχειρήματα. Το επιχείρημα ότι στη Γάζα δεν έγινε γενοκτονία, διότι το 2005 είχε 1,6 εκατ. ανθρώπους και τώρα 2,3 εκατ. Με αυτό το σκεπτικό ο κος Γεωργιάδης πρέπει να μας πει εάν αναγνωρίζει τη γενοκτονία των Αρμενίων και των Ποντίων», είπε.