Η Τέιλορ Σουίφτ συνεχίζει να προσαρμόζεται στη «Ζωή μιας Showgirl», ακόμα και μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες καριέρας στη μουσική. Στις 29 Σεπτεμβρίου, η τραγουδίστρια κυκλοφόρησε μια νέα διαφήμιση για το Target, με αφορμή το αποκλειστικό βινύλιο του επερχόμενου 12ου άλμπουμ της. Εκεί, με χιούμορ αυτοσαρκάζεται, αποδεικνύοντας ότι το να είσαι showgirl δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται.
Στη νέα καμπάνια, η Σουίφτ παίρνει τον ρόλο της σκηνοθέτιδας, ίσως ένα διακριτικό hint ότι θα σκηνοθετήσει και το επόμενο βίντεο κλιπ της, για το τραγούδι The Fate of Ophelia, όπως έχει κάνει με τα περισσότερα κλιπ της τα τελευταία πέντε χρόνια. Αυτή τη φορά, όμως, προσπαθεί να σκηνοθετήσει μια πρωταγωνίστρια που δεν ακολουθεί ακριβώς τις οδηγίες της.
«Ωραία, συνεχίζουμε, θα το δοκιμάσουμε ξανά, οκέι; Είμαστε κομψές, είμαστε πολυτελείς, στεκόμαστε μπροστά στο πιο όμορφο ροζ βινύλιο που έχουμε δει ποτέ», φωνάζει μέσα από μια ροζ ντουντούκα που ταιριάζει με το σκηνικό. «Τι συμβαίνει με τη στάση του σώματος; Δεν δίνει showgirl, girl, δίνει “όχι”. Τι κάνουμε εδώ;»
Φυσικά, σκηνοθετεί τον… εαυτό της, ντυμένη με ολόκληρη την αμφίεση μιας showgirl. Αντί όμως για «κομψότητα» και «γοητεία» όπως ζητά η σκηνοθέτιδα Σουίφτ, η showgirl Σουίφτ πετάει άτσαλα γκλίτερ παντού και παραλίγο να πέσει πίσω πάνω στις γόβες της. «Έχει πάνω της τρίχες γάτας παντού», ψιθυρίζει η σκηνοθέτιδα, αναφερόμενη φυσικά στις τρεις γάτες της τραγουδίστριας.
Παρά ταύτα, η σκηνοθέτιδα αρνείται να το βάλει κάτω. «Υπάρχει κάποιο σχολείο που μπορούμε να τη στείλουμε άμεσα;» αναρωτιέται, ενώ η showgirl Σουίφτ κρατάει μια αποκλειστική αφίσα του Target και ταυτόχρονα ρίχνει κάτω έναν κουβά με μπογιά. «Έλα, χρυσή μου, αυτό είναι show business», κλείνει, κάνοντας και ένα παιχνιδιάρικο νεύμα στο νέο της τραγούδι Honey.
Ανεβάζοντας τη διαφήμιση στα social media, η Σουίφτ έδειξε αισιοδοξία ότι η showgirl εκδοχή της θα τα καταφέρει μέχρι την πρεμιέρα. «Έχει ακόμα 4 μέρες για να κάνει πρόβες για τη μεγάλη της στιγμή…», έγραψε, προσθέτοντας ένα emoji που κλαίει από τα γέλια.
Επιλεγμένα καταστήματα Target θα παραμείνουν ανοιχτά μέχρι τα μεσάνυχτα τοπική ώρα, ώστε οι φαν να μπορούν να αγοράσουν τα CD και τα βινύλια με το που κυκλοφορήσει το άλμπουμ, στις 3 Οκτωβρίου.