Ήταν 19 Ιουλίου 2021 όταν «έφευγε»από τη ζωή ο Τόλης Βοσκόπουλος, ο πρίγκιπας του ελληνικού τραγουδιού, όπως τον αποκαλούσαν οι θαυμαστές του. Άφηνε πίσω του μια μεγάλη τραγουδιστική κληρονομιά, μια εξίσου μεγάλη προσωπική ιστορία αλλά και μία κόρη και μία σύζυγο, τη μονάκριβή του Μαρία Βοσκοπούλου και την Άντζελα Γκερέκου.
Η κόρη του ζευγαριού, ανήμερα της επετείου του θανάτου του ανέβασε δύο φωτογραφίες με τον σπουδαίο πατέρα της για να τον τιμήσει.
Όσο για τη σύζυγο του Τόλη, Άντζελα Γκερέκου, τον μνημόνευσε με 4 κόκκινα τριαντάφυλλα, όσα και τα χρόνια απουσίας του.
Η Άντζελα Γκερέκου πρόσφατα μίλησε ξανά για τη δύσκολη περίοδο που πέρασε ο Τόλης Βοσκόπουλος όταν εμπλέχθηκε σε φορολογικό σκάνδαλο.
«Υπάρχει μια ηδονή χαμηλότατου επιπέδου να βλέπουμε αυτο΄ που θαυμάζουμε να πέφτει. Εκείνη την περίοδο όλο αυτό, τα δικαστήρια, η προηγούμενη οικογένεια, τα φορολογικά ήταν άκρως κατασκευασμένα γιατί ο Τόλης δεν είχε σχέση με τα χρήματα. Αφορούσε εκείνους που εμπιστεύτηκε. Το κρα΄τος τους αθώωσε και έβαλαν τον Τόλη στο στόχαστρο ενώ εκείνος δεν είχε καμία εμπλοκή. Οπότε η αδικία τον χτύπησε αλύπητα. Αντί να τον ακούσουν πήγαν ακριβώς αντίθετα θεωρώντας τον υπεύθυνο εις βάρος μια ψυχής πραγματικά αθώας. Ήμουν κι εγώ στην πολιτική και έπρεπε να φύγω από το Υπουργείο».
Η συνέντευξη του Τόλη Βοσκόπουλου για τη Μαρινέλλα
Το πλούσιο αρχείο της ΕΡΤ από την άλλη, ανέσυρε ένα απόσπασμα επεισοδίου της εκπομπής Παρασκήνιο από το 1978, με συνέντευξη του Τόλη Βοσκόπουλου στον Σπύρο Βέργο με αφορμή τη θεατρική παράσταση «Τραγούδα Θεατρίνε». Σε αυτήν, ο αξέχαστος Τόλης μιλούσε για τη σχέση του με τη Μαρινέλλα που ήταν σύζυγός του τότε αλλά και τη θεατρική παράσταση στην οποία πρωταγωνιστούσε και η οποία έχει πολλά κοινά στοιχεία με τη ζωή του.
Όπως θα τον ακούσετε να λέει, θεωρούσε ότι η γυναίκα ανεβάζει ή κατεβάζει τον άνδρα ακριβώς όπως γινόταν στη ζωή του ενώ όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, «αν βρίσκομαι σε μία καλή κατάσταση, το χρωστάω στη γυναίκα μου, γιατί η Μαρινέλλα είναι σπουδαία, δεν είναι Μαρινέλλα μόνο στο τραγούδι, είναι παντού».