Αλάτι στο γλυκό; Γιατί;

27.03.2012 - 14:42
Αλάτι στο γλυκό γίνεται;

Βάζοντας μια μικρή πρέζα αλάτι στο γλυκό, αναδεικνύεται η γλυκύτητα της ζάχαρης και δίνει έξτρα γεύση σε γλυκά και ζύμες. Πρόσθεσε λίγο αλατάκι και δε θα χάσεις! Προσοχή βέβαια να μη το παρακάνεις και το γλυκό σου γίνει αλμυρό...

ΑΠΟΡΡΗΤΟ