Ο ακραίος ανταγωνισμός ειδικά στο διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια έχει πάει το viral level σε άλλα "ύψη" από τους χρήστες που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν το απεριόριστο κοινό για να ξεχωρίσουν και να καταφέρουν να γίνουν γνωστοί ψάχνοντας μια ευκαιρία. Αυτήν την ευκαιρία ψάχνει -με ιδιαίτερο τρόπο σίγουρα- κι ένας νεαρός καλλιτέχνης που αν και Ιταλός, ζει στην Ουλτρέχτη.
Ξέχνα τα κλασικά βίντεο προώθησης τραγουδιών. Ο Rich Fortuna,ο νεαρός τραγουδιστής από το Μιλάνο που ζει και εργάζεται στην Ολλανδία, βρήκε τον δικό του τρελό τρόπο να τραβήξει τα βλέμματα: κάνει το δέρμα του… καμβά και φτιάχνει σχέδια με spray tan!
Ο Rich Fortuna που δουλεύει ως καθαριστής σε ένα εργοστάσιο μπισκότων, έχει βάλει στόχο να γίνει γνωστός και να κάνει hit. Και βρήκε έναν πραγματικά πρωτότυπο τρόπο για να το πετύχει και να παλέψει να ξεχωρίσει στην τρέλα του διαδικτύου . Να κάνει το σώμα του καμβά και να φτιάχνει πάνω σχέδια με spray tan.
Το πρώτο του viral ήταν το "zebra tan", με μαύρισμα που σχημάτιζε ρίγες σαν ζέβρα. Τρία χρόνια πριν! Το βίντεο έφτασε πάνω από 31 εκατομμύρια προβολές στο TikTok και ξαφνικά του έδωσε τη δυνατότητα να ακούσουν και τα βίντεο με τα τραγούδια του χιλιάδεες άνθρωποι.
@rich_fortuna The process of becoming a Zebra - new skin + new hit out soon! Get ready 🦓
♬ Tiffany - Rich Fortuna
Η τραγουδιστική επιτυχία δεν ήρθε και τώρα αποφάσισε να ξαναπροσπαθήσει.
Πρόσφατα, ανέβασε την ιδέα ένα επίπεδο πιο πάνω: κάλυψε το σώμα του με αυτοκόλλητα με το λογότυπο της Louis Vuitton, έκανε και πάλι spray tan, και το αποτέλεσμα ήταν ένα «designer» σχέδιο απευθείας πάνω στο δέρμα του.
Το βίντεο αυτό έφτασε σχεδόν τα 2 εκατομμύρια views στο Instagram και συνοδεύει το ένα ακόμα νέο του τραγούδι με τίτλο, "MISSILES". Καθώς παράλληλα τρέχει και ένα προσωπικό challenge από τις 16 Μαϊου δημοσιεύοντας κάθε μέρα ένα νέο τραγούδι μέχρι να κάνει κάποιο Hit. Κι έχει φτάσει στη μέρα 80!
Ο Rich έχει τώρα περίπου 2.300 followers, αλλά υπόσχεται ότι όταν φτάσει τους 10.000 θα φτιάξει ακόμα πιο εντυπωσιακό skin art. Μέχρι τότε, συνεχίζει να συνδυάζει μουσική και εικόνα, παίζοντας έξυπνα -δεν λέμε- το παιχνίδι της viral προώθησης. Το αν θα του βγει, είναι μια άλλη ιστορία.